≡ Меню

Всичко, което някога се е случвало в необятността на Вселената, е имало причина. Нищо не е оставено на случайността. Но ние, хората, често приемаме, че нещата се случват случайно, че определени срещи и ситуации в живота ни са възникнали случайно, че няма съответна причина за определени житейски събития. Но няма никакво съвпадение, напротив, всичко, което се е случвало, случва и ще се случва в живота на човек, има особен смисъл и нищо, абсолютно нищо не е подчинено на привидно съществуващ „принцип на случайността“.

Случайност, просто принцип на 3-измерния ум

Няма никакво съвпадениеПо принцип случайността е просто принцип, създаден от нашите низши, триизмерни умове. Този ум е отговорен за цялото негативно мислене и в крайна сметка води до това ние, хората, да се държим в плен на самоналожено невежество. Това невежество се отнася преди всичко до висшето знание, което от своя страна идва при нас чрез нашето интуитивен ум знание, което идва от нематериалния космос и е постоянно достъпно за нас. Правейки това, ние мислим в конструкцията на случайността веднага щом се случи нещо, което не можем да си обясним, например ситуация, която не разбираме, събитие, чиято причина все още не сме успели да проумеем и поради което обозначи го като съвпадение. Но е важно да се знае, че случайност няма. Целият живот на човек, всичко, което някога се е случило, е имало конкретна причина, съответна причина. Това също е свързано с принципа на причината и следствието, който гласи, че всяко следствие има съответна причина и че всяка причина на свой ред поражда следствие. Никакво следствие не може да възникне, камо ли да е възникнало, без съответна причина. Това е неотменим закон, който е повлиял на живота ни от самото начало на нашето съществуване. Всяко събитие има причина и тази причина произтича от причина. В повечето случаи вие самите сте причината за това. Всичко, което ви се е случило в живота, целият ви живот може да бъде проследен само до вашите собствени мисли. Съзнанието и произтичащите от него мисловни процеси представляват най-висшата власт в съществуването, може да се говори и за първи авторитет, тъй като всяко действие, което човек е извършил и ще извърши в собствения си живот, може да бъде реализирано само въз основа на мислите на съответното действие .

Причината за всяко следствие са нашите мисли!

Всяка причина поражда съответния ефектПоглеждайки назад към целия си живот, всяко решение, което сте взели, всяко събитие, което сте решили, всички пътища, които сте поели, винаги са били резултат от вашите мисли. Срещате се с приятел, след това само поради мисълта да отидете на разходка, след това само защото първо сте си представили да отидете на разходка и след това сте осъзнали мисълта, като извършите действието. Това е особеното в живота, нищо не се случва случайно, всичко винаги идва от мислите. Всичко, което някога сте правили в живота си, винаги е идвало на първо място от умственото ви въображение. Вие или вашето съзнание винаги сте били причината за това, което ви се е случило в живота. Вие сте решили сами да приложите една мисъл в действие и само вие сте отговорни за емоциите, които изпитвате всеки ден. Чувствате се зле само защото вие самият сте окосмени в мисъл, която сте оживили с негативно чувство. Но винаги можете сами да изберете дали да легитимирате отрицателни или положителни мисли в собствения си ум. Винаги сте отговорни за това, което решавате в живота и какви мисли прилагате на практика. Освен това целият ви живот вече е предопределен по определен начин. Всички мисли, които човек би могъл да прояви в собствения си ум, вече съществуват, вградени в безкраен резерв от ментална информация. Можете да изберете кой поток от мисли искате да създадете/уловите отново. Ако мислите за нещо съвсем ново, тогава тази мисъл вече е съществувала, единствената разлика е, че съзнанието ви преди това не е било в съответствие с честотата на мисълта. Може да се говори и за мисъл, която не е забелязал преди. Това обстоятелство също означава, че можем да вземем собствената си съдба в свои ръце. Ние можем сами да изберем как да оформим настоящия си живот и какво да правим от него. Ние сме създателите на собственото си щастие и сценарият, който осъзнаваме в процеса, е, че в крайна сметка това, което избираме, е това, което трябва да се случи и нищо друго.

Поради тази причина е много полезно за собствения ни живот да изградим положителен умствен спектър, защото това е единственият начин, по който положителна реалност може да възникне от тези положителни мисли, реалност, в която човек е наясно, че няма съвпадение, но вие самите сте причината за това, което ви се е случило. В този смисъл бъдете здрави, щастливи и живейте в хармония.

Радвам се на всяка подкрепа ❤ 

Оставете коментар

Отказване на отговора

    • Храносмилателни пробиотици 25. May 2019, 18: 13

      Вашият стил е наистина уникален в сравнение с други хора, от които съм чел неща.
      Много благодаря, че публикувате, когато имате възможност, предполагам, че просто ще го направя
      отбележи тази страница.

      Отговор
    • Катрин Бейер 10. Април 2021, 10: 10

      Откъде черпите това прозрение? Винаги съм мислил и живял позитивно, другите са ми се възхищавали за това. И все пак се разболях? Как се вписва това във вашия модел?

      Отговор
    • Моника Физел 22. Април 2021, 10: 46

      Страхотен доклад, ЕМ прави много неща по-ясни

      Отговор
    • Волфганг 2. Юли 2021, 0: 13

      Здравейте,

      Мисля, че самото изявление всъщност е много добро, което е написано по тази тема. Но има малък проблем. И аз не вярвам в съвпадението, наистина не може да има такова нещо. Разбира се, че искам да оформя живота си по такъв начин, че наистина да си струва да живея за мен. Но изявлението: Всеки е архитект на собственото си богатство, намирам за малко подозрително.
      В ситуации като война, глад, преследване, изтезания и т.н., как мога да оформя живота си по такъв начин, че все още да мога да бъда удовлетворен и щастлив. Човек не може срещу
      се бори с причинно-следствената връзка на живота и колкото и позитивно да мисли и планира живота си. Защото тогава бих могъл да кажа: не искам да умирам, да страдам и т.н. Само от мислите не мога да променя тези неща. Тази власт над тези неща не е дадена на никое човешко същество. Не съм особено религиозен човек, но Библията (не църквата!!!) учи, както в Новия, така и в Стария завет, че тази власт не му е дадена нарочно от Бог. Човекът винаги го е търсил, но както историята на Библията доказва, това е било осъждано от Бог отново и отново в ужасни присъди (тези присъди и техните места или Находките са доказани в много (не всички) случаи, дори от независими археолози и историци. Причината за тези Божии присъди вероятно е, че ако някой иска да доминира над тази сила и да бъде господар на собствения си живот, това се разглежда като незаконно нарушение на проникването и провидението в сферата на Божия Дух. Това доведе и до изгонването от рая. Ето защо естествено се питам доколко човекът има сила или има възможността наистина да бъде архитект на своето богатство. Аз самият никога не съм се предавал на несигурността на ума си, но продължавам да търся знание и истина. Дори и да се стремя към добро, пак могат да ми се случат лоши неща, това е доказано от опита на много съзнателно мислещи хора, а също и велики умове и мислители, живели преди мен. Дори те трябваше да признаят, че не са в състояние да променят тези неща, въпреки положителното си отношение. Не мисля, че никое гладуващо дете иска да гладува и да умре от това. Но без външна помощ то няма да може да оцелее, независимо колко и колко често е имало положително мислене. какво искаш в тази ситуация. Също така няма смисъл да казваме, че само хората са виновни за цялото това нещастие или има отговорността да промени тези условия. Защото какво очаквате от хората, които с чиста съвест доведоха до тези условия? Бог също изглежда позволява това, защото иначе тези неща щяха да се променят, защото никой не обича да страда. И тогава да кажеш: Добре, ти не можеш да промениш тези неща, но можеш да промениш отношението си към тях, аз също не мисля, че е правилно, защото в този момент на слабост, мъка и болка, как това трябва да е възможно или възможно? да бъде осъществимо? Подобни мнения обаче често се изказват от хора, които никога не са попадали в подобна ситуация и които знаят това само на теория, без да имат личен опит, както аз лично съм го изпитал. Защото през повечето време, когато се нуждаете от помощта на вашите събратя, вие трагично осъзнавате кои са вашите истински приятели и кой сте всъщност. бях и изпитвам само чувство на безпомощност, слабост и просто гняв и разочарование от този живот, който, поне аз, никога не съм избирал доброволно. В това съм сигурен, въпреки цялото самоизследване. Често обаче такива изявления се правят и от хора, например, че човек може да промени живота си както иска, направени от хора, страдащи от тези извънредни ситуации, които искат да печелят пари и всякакви съмнителни курсове, срещи и т.н. искате да продадете. Това е съвет от хора, които никога не са преживявали подобни ситуации и всъщност не знаят за какво говорят. И ако тогава не работи, добре, тогава просто не сте имали достатъчно положителна енергия и вяра и би било най-добре да резервирате допълнителен курс веднага. Така нареченото „евангелие на просперитета“, което по ирония на съдбата беше преподавано от атеисти в началото на този век и което произхожда от САЩ, е още едно доказателство за глупостта и арогантността на някои „свободни духове“ и гурута. Въпреки това, като цяло смятам, че този доклад е много добър, но мисля, че има граници, които хората не могат или не могат да преместят. трябва, без да си навредите.

      Отговор
    • Инес Щернкопф 28. Юли 2021, 21: 24

      В живота има ситуации, напр. Война, концентрационни лагери, болести... положителните мисли вече не помагат. Или имате зъл шеф, който превръща работния ви живот в ад... Вие не винаги контролирате качеството си на живот. Този пост е нелогичен, съжалявам

      Отговор
    • Карин 31. Август 2021, 15: 59

      Намирам този пост за нелогичен в най-малката степен. Точно така е. Понякога отнема известно време, за да разберете това, но когато започнете да се събуждате, всичко изведнъж придобива идеален смисъл. Съпругът ми и аз сме много болни. И въпреки всички прогнози, ние все още сме живи и се справяме сравнително добре. Срещнахме се преди повече от 20 години и дълго време си мислех защо този човек. Днес знам. Трябва да си помагаме и да се подкрепяме и това ни е добре. Вселената винаги търси най-лесния начин. Мнозина сега ще си помислят, о, и защо и двамата трябваше да се разболеят и то с почти една и съща болест? Да, съпругът ми никога нямаше да има толкова разбиране към мен, ако не се беше заразил с тази болест. И щях да изживея пълноценно моя синдром на помощник, ако не бях забавен от собствената си болест. всичко има смисъл

      Отговор
    • Кони Льофлър 6. Октомври 2021, 21: 32

      Няма да има по-добро обяснение, много ми харесва.

      Отговор
    • Корнелия 27. Юни 2022, 12: 34

      Може и така да е, но аз си мисля, че винаги хората са тези, които по някаква причина са обвинявани, че сами са си виновни за всичко!И така седят нещата при тези, които се отнасят зле с другите!Ако наистина имаше такова нещо като карма, бих изпитал в моята среда, че тези, които продължават да те нараняват, понякога биват наказвани! Не вярвам в това! Просто хората със сърце правят много за другите, накрая винаги не получавате нищо и глупавите са!Да убеждаваш някого, че сам си е виновен, според мен е злонамерено, особено в случая на хора, които се справят много зле и които не могат да се справят!

      Отговор
    • Джесика Шлидерман 15. Март 2024, 19: 29

      Няма случайни неща, за всичко, което е! Защото зад него стои божественият план, който е валиден за всички, живеещи във Вселената, всъщност играят по-скоро подчинена роля, тъй като те имат отрицателни конотации и се прилагат само в нашия свят на илюзията. Има положителен план за всичко, което съществува. и следователно няма случайности!

      Отговор
    Джесика Шлидерман 15. Март 2024, 19: 29

    Няма случайни неща, за всичко, което е! Защото зад него стои божественият план, който е валиден за всички, живеещи във Вселената, всъщност играят по-скоро подчинена роля, тъй като те имат отрицателни конотации и се прилагат само в нашия свят на илюзията. Има положителен план за всичко, което съществува. и следователно няма случайности!

    Отговор
    • Храносмилателни пробиотици 25. May 2019, 18: 13

      Вашият стил е наистина уникален в сравнение с други хора, от които съм чел неща.
      Много благодаря, че публикувате, когато имате възможност, предполагам, че просто ще го направя
      отбележи тази страница.

      Отговор
    • Катрин Бейер 10. Април 2021, 10: 10

      Откъде черпите това прозрение? Винаги съм мислил и живял позитивно, другите са ми се възхищавали за това. И все пак се разболях? Как се вписва това във вашия модел?

      Отговор
    • Моника Физел 22. Април 2021, 10: 46

      Страхотен доклад, ЕМ прави много неща по-ясни

      Отговор
    • Волфганг 2. Юли 2021, 0: 13

      Здравейте,

      Мисля, че самото изявление всъщност е много добро, което е написано по тази тема. Но има малък проблем. И аз не вярвам в съвпадението, наистина не може да има такова нещо. Разбира се, че искам да оформя живота си по такъв начин, че наистина да си струва да живея за мен. Но изявлението: Всеки е архитект на собственото си богатство, намирам за малко подозрително.
      В ситуации като война, глад, преследване, изтезания и т.н., как мога да оформя живота си по такъв начин, че все още да мога да бъда удовлетворен и щастлив. Човек не може срещу
      се бори с причинно-следствената връзка на живота и колкото и позитивно да мисли и планира живота си. Защото тогава бих могъл да кажа: не искам да умирам, да страдам и т.н. Само от мислите не мога да променя тези неща. Тази власт над тези неща не е дадена на никое човешко същество. Не съм особено религиозен човек, но Библията (не църквата!!!) учи, както в Новия, така и в Стария завет, че тази власт не му е дадена нарочно от Бог. Човекът винаги го е търсил, но както историята на Библията доказва, това е било осъждано от Бог отново и отново в ужасни присъди (тези присъди и техните места или Находките са доказани в много (не всички) случаи, дори от независими археолози и историци. Причината за тези Божии присъди вероятно е, че ако някой иска да доминира над тази сила и да бъде господар на собствения си живот, това се разглежда като незаконно нарушение на проникването и провидението в сферата на Божия Дух. Това доведе и до изгонването от рая. Ето защо естествено се питам доколко човекът има сила или има възможността наистина да бъде архитект на своето богатство. Аз самият никога не съм се предавал на несигурността на ума си, но продължавам да търся знание и истина. Дори и да се стремя към добро, пак могат да ми се случат лоши неща, това е доказано от опита на много съзнателно мислещи хора, а също и велики умове и мислители, живели преди мен. Дори те трябваше да признаят, че не са в състояние да променят тези неща, въпреки положителното си отношение. Не мисля, че никое гладуващо дете иска да гладува и да умре от това. Но без външна помощ то няма да може да оцелее, независимо колко и колко често е имало положително мислене. какво искаш в тази ситуация. Също така няма смисъл да казваме, че само хората са виновни за цялото това нещастие или има отговорността да промени тези условия. Защото какво очаквате от хората, които с чиста съвест доведоха до тези условия? Бог също изглежда позволява това, защото иначе тези неща щяха да се променят, защото никой не обича да страда. И тогава да кажеш: Добре, ти не можеш да промениш тези неща, но можеш да промениш отношението си към тях, аз също не мисля, че е правилно, защото в този момент на слабост, мъка и болка, как това трябва да е възможно или възможно? да бъде осъществимо? Подобни мнения обаче често се изказват от хора, които никога не са попадали в подобна ситуация и които знаят това само на теория, без да имат личен опит, както аз лично съм го изпитал. Защото през повечето време, когато се нуждаете от помощта на вашите събратя, вие трагично осъзнавате кои са вашите истински приятели и кой сте всъщност. бях и изпитвам само чувство на безпомощност, слабост и просто гняв и разочарование от този живот, който, поне аз, никога не съм избирал доброволно. В това съм сигурен, въпреки цялото самоизследване. Често обаче такива изявления се правят и от хора, например, че човек може да промени живота си както иска, направени от хора, страдащи от тези извънредни ситуации, които искат да печелят пари и всякакви съмнителни курсове, срещи и т.н. искате да продадете. Това е съвет от хора, които никога не са преживявали подобни ситуации и всъщност не знаят за какво говорят. И ако тогава не работи, добре, тогава просто не сте имали достатъчно положителна енергия и вяра и би било най-добре да резервирате допълнителен курс веднага. Така нареченото „евангелие на просперитета“, което по ирония на съдбата беше преподавано от атеисти в началото на този век и което произхожда от САЩ, е още едно доказателство за глупостта и арогантността на някои „свободни духове“ и гурута. Въпреки това, като цяло смятам, че този доклад е много добър, но мисля, че има граници, които хората не могат или не могат да преместят. трябва, без да си навредите.

      Отговор
    • Инес Щернкопф 28. Юли 2021, 21: 24

      В живота има ситуации, напр. Война, концентрационни лагери, болести... положителните мисли вече не помагат. Или имате зъл шеф, който превръща работния ви живот в ад... Вие не винаги контролирате качеството си на живот. Този пост е нелогичен, съжалявам

      Отговор
    • Карин 31. Август 2021, 15: 59

      Намирам този пост за нелогичен в най-малката степен. Точно така е. Понякога отнема известно време, за да разберете това, но когато започнете да се събуждате, всичко изведнъж придобива идеален смисъл. Съпругът ми и аз сме много болни. И въпреки всички прогнози, ние все още сме живи и се справяме сравнително добре. Срещнахме се преди повече от 20 години и дълго време си мислех защо този човек. Днес знам. Трябва да си помагаме и да се подкрепяме и това ни е добре. Вселената винаги търси най-лесния начин. Мнозина сега ще си помислят, о, и защо и двамата трябваше да се разболеят и то с почти една и съща болест? Да, съпругът ми никога нямаше да има толкова разбиране към мен, ако не се беше заразил с тази болест. И щях да изживея пълноценно моя синдром на помощник, ако не бях забавен от собствената си болест. всичко има смисъл

      Отговор
    • Кони Льофлър 6. Октомври 2021, 21: 32

      Няма да има по-добро обяснение, много ми харесва.

      Отговор
    • Корнелия 27. Юни 2022, 12: 34

      Може и така да е, но аз си мисля, че винаги хората са тези, които по някаква причина са обвинявани, че сами са си виновни за всичко!И така седят нещата при тези, които се отнасят зле с другите!Ако наистина имаше такова нещо като карма, бих изпитал в моята среда, че тези, които продължават да те нараняват, понякога биват наказвани! Не вярвам в това! Просто хората със сърце правят много за другите, накрая винаги не получавате нищо и глупавите са!Да убеждаваш някого, че сам си е виновен, според мен е злонамерено, особено в случая на хора, които се справят много зле и които не могат да се справят!

      Отговор
    • Джесика Шлидерман 15. Март 2024, 19: 29

      Няма случайни неща, за всичко, което е! Защото зад него стои божественият план, който е валиден за всички, живеещи във Вселената, всъщност играят по-скоро подчинена роля, тъй като те имат отрицателни конотации и се прилагат само в нашия свят на илюзията. Има положителен план за всичко, което съществува. и следователно няма случайности!

      Отговор
    Джесика Шлидерман 15. Март 2024, 19: 29

    Няма случайни неща, за всичко, което е! Защото зад него стои божественият план, който е валиден за всички, живеещи във Вселената, всъщност играят по-скоро подчинена роля, тъй като те имат отрицателни конотации и се прилагат само в нашия свят на илюзията. Има положителен план за всичко, което съществува. и следователно няма случайности!

    Отговор
    • Храносмилателни пробиотици 25. May 2019, 18: 13

      Вашият стил е наистина уникален в сравнение с други хора, от които съм чел неща.
      Много благодаря, че публикувате, когато имате възможност, предполагам, че просто ще го направя
      отбележи тази страница.

      Отговор
    • Катрин Бейер 10. Април 2021, 10: 10

      Откъде черпите това прозрение? Винаги съм мислил и живял позитивно, другите са ми се възхищавали за това. И все пак се разболях? Как се вписва това във вашия модел?

      Отговор
    • Моника Физел 22. Април 2021, 10: 46

      Страхотен доклад, ЕМ прави много неща по-ясни

      Отговор
    • Волфганг 2. Юли 2021, 0: 13

      Здравейте,

      Мисля, че самото изявление всъщност е много добро, което е написано по тази тема. Но има малък проблем. И аз не вярвам в съвпадението, наистина не може да има такова нещо. Разбира се, че искам да оформя живота си по такъв начин, че наистина да си струва да живея за мен. Но изявлението: Всеки е архитект на собственото си богатство, намирам за малко подозрително.
      В ситуации като война, глад, преследване, изтезания и т.н., как мога да оформя живота си по такъв начин, че все още да мога да бъда удовлетворен и щастлив. Човек не може срещу
      се бори с причинно-следствената връзка на живота и колкото и позитивно да мисли и планира живота си. Защото тогава бих могъл да кажа: не искам да умирам, да страдам и т.н. Само от мислите не мога да променя тези неща. Тази власт над тези неща не е дадена на никое човешко същество. Не съм особено религиозен човек, но Библията (не църквата!!!) учи, както в Новия, така и в Стария завет, че тази власт не му е дадена нарочно от Бог. Човекът винаги го е търсил, но както историята на Библията доказва, това е било осъждано от Бог отново и отново в ужасни присъди (тези присъди и техните места или Находките са доказани в много (не всички) случаи, дори от независими археолози и историци. Причината за тези Божии присъди вероятно е, че ако някой иска да доминира над тази сила и да бъде господар на собствения си живот, това се разглежда като незаконно нарушение на проникването и провидението в сферата на Божия Дух. Това доведе и до изгонването от рая. Ето защо естествено се питам доколко човекът има сила или има възможността наистина да бъде архитект на своето богатство. Аз самият никога не съм се предавал на несигурността на ума си, но продължавам да търся знание и истина. Дори и да се стремя към добро, пак могат да ми се случат лоши неща, това е доказано от опита на много съзнателно мислещи хора, а също и велики умове и мислители, живели преди мен. Дори те трябваше да признаят, че не са в състояние да променят тези неща, въпреки положителното си отношение. Не мисля, че никое гладуващо дете иска да гладува и да умре от това. Но без външна помощ то няма да може да оцелее, независимо колко и колко често е имало положително мислене. какво искаш в тази ситуация. Също така няма смисъл да казваме, че само хората са виновни за цялото това нещастие или има отговорността да промени тези условия. Защото какво очаквате от хората, които с чиста съвест доведоха до тези условия? Бог също изглежда позволява това, защото иначе тези неща щяха да се променят, защото никой не обича да страда. И тогава да кажеш: Добре, ти не можеш да промениш тези неща, но можеш да промениш отношението си към тях, аз също не мисля, че е правилно, защото в този момент на слабост, мъка и болка, как това трябва да е възможно или възможно? да бъде осъществимо? Подобни мнения обаче често се изказват от хора, които никога не са попадали в подобна ситуация и които знаят това само на теория, без да имат личен опит, както аз лично съм го изпитал. Защото през повечето време, когато се нуждаете от помощта на вашите събратя, вие трагично осъзнавате кои са вашите истински приятели и кой сте всъщност. бях и изпитвам само чувство на безпомощност, слабост и просто гняв и разочарование от този живот, който, поне аз, никога не съм избирал доброволно. В това съм сигурен, въпреки цялото самоизследване. Често обаче такива изявления се правят и от хора, например, че човек може да промени живота си както иска, направени от хора, страдащи от тези извънредни ситуации, които искат да печелят пари и всякакви съмнителни курсове, срещи и т.н. искате да продадете. Това е съвет от хора, които никога не са преживявали подобни ситуации и всъщност не знаят за какво говорят. И ако тогава не работи, добре, тогава просто не сте имали достатъчно положителна енергия и вяра и би било най-добре да резервирате допълнителен курс веднага. Така нареченото „евангелие на просперитета“, което по ирония на съдбата беше преподавано от атеисти в началото на този век и което произхожда от САЩ, е още едно доказателство за глупостта и арогантността на някои „свободни духове“ и гурута. Въпреки това, като цяло смятам, че този доклад е много добър, но мисля, че има граници, които хората не могат или не могат да преместят. трябва, без да си навредите.

      Отговор
    • Инес Щернкопф 28. Юли 2021, 21: 24

      В живота има ситуации, напр. Война, концентрационни лагери, болести... положителните мисли вече не помагат. Или имате зъл шеф, който превръща работния ви живот в ад... Вие не винаги контролирате качеството си на живот. Този пост е нелогичен, съжалявам

      Отговор
    • Карин 31. Август 2021, 15: 59

      Намирам този пост за нелогичен в най-малката степен. Точно така е. Понякога отнема известно време, за да разберете това, но когато започнете да се събуждате, всичко изведнъж придобива идеален смисъл. Съпругът ми и аз сме много болни. И въпреки всички прогнози, ние все още сме живи и се справяме сравнително добре. Срещнахме се преди повече от 20 години и дълго време си мислех защо този човек. Днес знам. Трябва да си помагаме и да се подкрепяме и това ни е добре. Вселената винаги търси най-лесния начин. Мнозина сега ще си помислят, о, и защо и двамата трябваше да се разболеят и то с почти една и съща болест? Да, съпругът ми никога нямаше да има толкова разбиране към мен, ако не се беше заразил с тази болест. И щях да изживея пълноценно моя синдром на помощник, ако не бях забавен от собствената си болест. всичко има смисъл

      Отговор
    • Кони Льофлър 6. Октомври 2021, 21: 32

      Няма да има по-добро обяснение, много ми харесва.

      Отговор
    • Корнелия 27. Юни 2022, 12: 34

      Може и така да е, но аз си мисля, че винаги хората са тези, които по някаква причина са обвинявани, че сами са си виновни за всичко!И така седят нещата при тези, които се отнасят зле с другите!Ако наистина имаше такова нещо като карма, бих изпитал в моята среда, че тези, които продължават да те нараняват, понякога биват наказвани! Не вярвам в това! Просто хората със сърце правят много за другите, накрая винаги не получавате нищо и глупавите са!Да убеждаваш някого, че сам си е виновен, според мен е злонамерено, особено в случая на хора, които се справят много зле и които не могат да се справят!

      Отговор
    • Джесика Шлидерман 15. Март 2024, 19: 29

      Няма случайни неща, за всичко, което е! Защото зад него стои божественият план, който е валиден за всички, живеещи във Вселената, всъщност играят по-скоро подчинена роля, тъй като те имат отрицателни конотации и се прилагат само в нашия свят на илюзията. Има положителен план за всичко, което съществува. и следователно няма случайности!

      Отговор
    Джесика Шлидерман 15. Март 2024, 19: 29

    Няма случайни неща, за всичко, което е! Защото зад него стои божественият план, който е валиден за всички, живеещи във Вселената, всъщност играят по-скоро подчинена роля, тъй като те имат отрицателни конотации и се прилагат само в нашия свят на илюзията. Има положителен план за всичко, което съществува. и следователно няма случайности!

    Отговор
    • Храносмилателни пробиотици 25. May 2019, 18: 13

      Вашият стил е наистина уникален в сравнение с други хора, от които съм чел неща.
      Много благодаря, че публикувате, когато имате възможност, предполагам, че просто ще го направя
      отбележи тази страница.

      Отговор
    • Катрин Бейер 10. Април 2021, 10: 10

      Откъде черпите това прозрение? Винаги съм мислил и живял позитивно, другите са ми се възхищавали за това. И все пак се разболях? Как се вписва това във вашия модел?

      Отговор
    • Моника Физел 22. Април 2021, 10: 46

      Страхотен доклад, ЕМ прави много неща по-ясни

      Отговор
    • Волфганг 2. Юли 2021, 0: 13

      Здравейте,

      Мисля, че самото изявление всъщност е много добро, което е написано по тази тема. Но има малък проблем. И аз не вярвам в съвпадението, наистина не може да има такова нещо. Разбира се, че искам да оформя живота си по такъв начин, че наистина да си струва да живея за мен. Но изявлението: Всеки е архитект на собственото си богатство, намирам за малко подозрително.
      В ситуации като война, глад, преследване, изтезания и т.н., как мога да оформя живота си по такъв начин, че все още да мога да бъда удовлетворен и щастлив. Човек не може срещу
      се бори с причинно-следствената връзка на живота и колкото и позитивно да мисли и планира живота си. Защото тогава бих могъл да кажа: не искам да умирам, да страдам и т.н. Само от мислите не мога да променя тези неща. Тази власт над тези неща не е дадена на никое човешко същество. Не съм особено религиозен човек, но Библията (не църквата!!!) учи, както в Новия, така и в Стария завет, че тази власт не му е дадена нарочно от Бог. Човекът винаги го е търсил, но както историята на Библията доказва, това е било осъждано от Бог отново и отново в ужасни присъди (тези присъди и техните места или Находките са доказани в много (не всички) случаи, дори от независими археолози и историци. Причината за тези Божии присъди вероятно е, че ако някой иска да доминира над тази сила и да бъде господар на собствения си живот, това се разглежда като незаконно нарушение на проникването и провидението в сферата на Божия Дух. Това доведе и до изгонването от рая. Ето защо естествено се питам доколко човекът има сила или има възможността наистина да бъде архитект на своето богатство. Аз самият никога не съм се предавал на несигурността на ума си, но продължавам да търся знание и истина. Дори и да се стремя към добро, пак могат да ми се случат лоши неща, това е доказано от опита на много съзнателно мислещи хора, а също и велики умове и мислители, живели преди мен. Дори те трябваше да признаят, че не са в състояние да променят тези неща, въпреки положителното си отношение. Не мисля, че никое гладуващо дете иска да гладува и да умре от това. Но без външна помощ то няма да може да оцелее, независимо колко и колко често е имало положително мислене. какво искаш в тази ситуация. Също така няма смисъл да казваме, че само хората са виновни за цялото това нещастие или има отговорността да промени тези условия. Защото какво очаквате от хората, които с чиста съвест доведоха до тези условия? Бог също изглежда позволява това, защото иначе тези неща щяха да се променят, защото никой не обича да страда. И тогава да кажеш: Добре, ти не можеш да промениш тези неща, но можеш да промениш отношението си към тях, аз също не мисля, че е правилно, защото в този момент на слабост, мъка и болка, как това трябва да е възможно или възможно? да бъде осъществимо? Подобни мнения обаче често се изказват от хора, които никога не са попадали в подобна ситуация и които знаят това само на теория, без да имат личен опит, както аз лично съм го изпитал. Защото през повечето време, когато се нуждаете от помощта на вашите събратя, вие трагично осъзнавате кои са вашите истински приятели и кой сте всъщност. бях и изпитвам само чувство на безпомощност, слабост и просто гняв и разочарование от този живот, който, поне аз, никога не съм избирал доброволно. В това съм сигурен, въпреки цялото самоизследване. Често обаче такива изявления се правят и от хора, например, че човек може да промени живота си както иска, направени от хора, страдащи от тези извънредни ситуации, които искат да печелят пари и всякакви съмнителни курсове, срещи и т.н. искате да продадете. Това е съвет от хора, които никога не са преживявали подобни ситуации и всъщност не знаят за какво говорят. И ако тогава не работи, добре, тогава просто не сте имали достатъчно положителна енергия и вяра и би било най-добре да резервирате допълнителен курс веднага. Така нареченото „евангелие на просперитета“, което по ирония на съдбата беше преподавано от атеисти в началото на този век и което произхожда от САЩ, е още едно доказателство за глупостта и арогантността на някои „свободни духове“ и гурута. Въпреки това, като цяло смятам, че този доклад е много добър, но мисля, че има граници, които хората не могат или не могат да преместят. трябва, без да си навредите.

      Отговор
    • Инес Щернкопф 28. Юли 2021, 21: 24

      В живота има ситуации, напр. Война, концентрационни лагери, болести... положителните мисли вече не помагат. Или имате зъл шеф, който превръща работния ви живот в ад... Вие не винаги контролирате качеството си на живот. Този пост е нелогичен, съжалявам

      Отговор
    • Карин 31. Август 2021, 15: 59

      Намирам този пост за нелогичен в най-малката степен. Точно така е. Понякога отнема известно време, за да разберете това, но когато започнете да се събуждате, всичко изведнъж придобива идеален смисъл. Съпругът ми и аз сме много болни. И въпреки всички прогнози, ние все още сме живи и се справяме сравнително добре. Срещнахме се преди повече от 20 години и дълго време си мислех защо този човек. Днес знам. Трябва да си помагаме и да се подкрепяме и това ни е добре. Вселената винаги търси най-лесния начин. Мнозина сега ще си помислят, о, и защо и двамата трябваше да се разболеят и то с почти една и съща болест? Да, съпругът ми никога нямаше да има толкова разбиране към мен, ако не се беше заразил с тази болест. И щях да изживея пълноценно моя синдром на помощник, ако не бях забавен от собствената си болест. всичко има смисъл

      Отговор
    • Кони Льофлър 6. Октомври 2021, 21: 32

      Няма да има по-добро обяснение, много ми харесва.

      Отговор
    • Корнелия 27. Юни 2022, 12: 34

      Може и така да е, но аз си мисля, че винаги хората са тези, които по някаква причина са обвинявани, че сами са си виновни за всичко!И така седят нещата при тези, които се отнасят зле с другите!Ако наистина имаше такова нещо като карма, бих изпитал в моята среда, че тези, които продължават да те нараняват, понякога биват наказвани! Не вярвам в това! Просто хората със сърце правят много за другите, накрая винаги не получавате нищо и глупавите са!Да убеждаваш някого, че сам си е виновен, според мен е злонамерено, особено в случая на хора, които се справят много зле и които не могат да се справят!

      Отговор
    • Джесика Шлидерман 15. Март 2024, 19: 29

      Няма случайни неща, за всичко, което е! Защото зад него стои божественият план, който е валиден за всички, живеещи във Вселената, всъщност играят по-скоро подчинена роля, тъй като те имат отрицателни конотации и се прилагат само в нашия свят на илюзията. Има положителен план за всичко, което съществува. и следователно няма случайности!

      Отговор
    Джесика Шлидерман 15. Март 2024, 19: 29

    Няма случайни неща, за всичко, което е! Защото зад него стои божественият план, който е валиден за всички, живеещи във Вселената, всъщност играят по-скоро подчинена роля, тъй като те имат отрицателни конотации и се прилагат само в нашия свят на илюзията. Има положителен план за всичко, което съществува. и следователно няма случайности!

    Отговор
    • Храносмилателни пробиотици 25. May 2019, 18: 13

      Вашият стил е наистина уникален в сравнение с други хора, от които съм чел неща.
      Много благодаря, че публикувате, когато имате възможност, предполагам, че просто ще го направя
      отбележи тази страница.

      Отговор
    • Катрин Бейер 10. Април 2021, 10: 10

      Откъде черпите това прозрение? Винаги съм мислил и живял позитивно, другите са ми се възхищавали за това. И все пак се разболях? Как се вписва това във вашия модел?

      Отговор
    • Моника Физел 22. Април 2021, 10: 46

      Страхотен доклад, ЕМ прави много неща по-ясни

      Отговор
    • Волфганг 2. Юли 2021, 0: 13

      Здравейте,

      Мисля, че самото изявление всъщност е много добро, което е написано по тази тема. Но има малък проблем. И аз не вярвам в съвпадението, наистина не може да има такова нещо. Разбира се, че искам да оформя живота си по такъв начин, че наистина да си струва да живея за мен. Но изявлението: Всеки е архитект на собственото си богатство, намирам за малко подозрително.
      В ситуации като война, глад, преследване, изтезания и т.н., как мога да оформя живота си по такъв начин, че все още да мога да бъда удовлетворен и щастлив. Човек не може срещу
      се бори с причинно-следствената връзка на живота и колкото и позитивно да мисли и планира живота си. Защото тогава бих могъл да кажа: не искам да умирам, да страдам и т.н. Само от мислите не мога да променя тези неща. Тази власт над тези неща не е дадена на никое човешко същество. Не съм особено религиозен човек, но Библията (не църквата!!!) учи, както в Новия, така и в Стария завет, че тази власт не му е дадена нарочно от Бог. Човекът винаги го е търсил, но както историята на Библията доказва, това е било осъждано от Бог отново и отново в ужасни присъди (тези присъди и техните места или Находките са доказани в много (не всички) случаи, дори от независими археолози и историци. Причината за тези Божии присъди вероятно е, че ако някой иска да доминира над тази сила и да бъде господар на собствения си живот, това се разглежда като незаконно нарушение на проникването и провидението в сферата на Божия Дух. Това доведе и до изгонването от рая. Ето защо естествено се питам доколко човекът има сила или има възможността наистина да бъде архитект на своето богатство. Аз самият никога не съм се предавал на несигурността на ума си, но продължавам да търся знание и истина. Дори и да се стремя към добро, пак могат да ми се случат лоши неща, това е доказано от опита на много съзнателно мислещи хора, а също и велики умове и мислители, живели преди мен. Дори те трябваше да признаят, че не са в състояние да променят тези неща, въпреки положителното си отношение. Не мисля, че никое гладуващо дете иска да гладува и да умре от това. Но без външна помощ то няма да може да оцелее, независимо колко и колко често е имало положително мислене. какво искаш в тази ситуация. Също така няма смисъл да казваме, че само хората са виновни за цялото това нещастие или има отговорността да промени тези условия. Защото какво очаквате от хората, които с чиста съвест доведоха до тези условия? Бог също изглежда позволява това, защото иначе тези неща щяха да се променят, защото никой не обича да страда. И тогава да кажеш: Добре, ти не можеш да промениш тези неща, но можеш да промениш отношението си към тях, аз също не мисля, че е правилно, защото в този момент на слабост, мъка и болка, как това трябва да е възможно или възможно? да бъде осъществимо? Подобни мнения обаче често се изказват от хора, които никога не са попадали в подобна ситуация и които знаят това само на теория, без да имат личен опит, както аз лично съм го изпитал. Защото през повечето време, когато се нуждаете от помощта на вашите събратя, вие трагично осъзнавате кои са вашите истински приятели и кой сте всъщност. бях и изпитвам само чувство на безпомощност, слабост и просто гняв и разочарование от този живот, който, поне аз, никога не съм избирал доброволно. В това съм сигурен, въпреки цялото самоизследване. Често обаче такива изявления се правят и от хора, например, че човек може да промени живота си както иска, направени от хора, страдащи от тези извънредни ситуации, които искат да печелят пари и всякакви съмнителни курсове, срещи и т.н. искате да продадете. Това е съвет от хора, които никога не са преживявали подобни ситуации и всъщност не знаят за какво говорят. И ако тогава не работи, добре, тогава просто не сте имали достатъчно положителна енергия и вяра и би било най-добре да резервирате допълнителен курс веднага. Така нареченото „евангелие на просперитета“, което по ирония на съдбата беше преподавано от атеисти в началото на този век и което произхожда от САЩ, е още едно доказателство за глупостта и арогантността на някои „свободни духове“ и гурута. Въпреки това, като цяло смятам, че този доклад е много добър, но мисля, че има граници, които хората не могат или не могат да преместят. трябва, без да си навредите.

      Отговор
    • Инес Щернкопф 28. Юли 2021, 21: 24

      В живота има ситуации, напр. Война, концентрационни лагери, болести... положителните мисли вече не помагат. Или имате зъл шеф, който превръща работния ви живот в ад... Вие не винаги контролирате качеството си на живот. Този пост е нелогичен, съжалявам

      Отговор
    • Карин 31. Август 2021, 15: 59

      Намирам този пост за нелогичен в най-малката степен. Точно така е. Понякога отнема известно време, за да разберете това, но когато започнете да се събуждате, всичко изведнъж придобива идеален смисъл. Съпругът ми и аз сме много болни. И въпреки всички прогнози, ние все още сме живи и се справяме сравнително добре. Срещнахме се преди повече от 20 години и дълго време си мислех защо този човек. Днес знам. Трябва да си помагаме и да се подкрепяме и това ни е добре. Вселената винаги търси най-лесния начин. Мнозина сега ще си помислят, о, и защо и двамата трябваше да се разболеят и то с почти една и съща болест? Да, съпругът ми никога нямаше да има толкова разбиране към мен, ако не се беше заразил с тази болест. И щях да изживея пълноценно моя синдром на помощник, ако не бях забавен от собствената си болест. всичко има смисъл

      Отговор
    • Кони Льофлър 6. Октомври 2021, 21: 32

      Няма да има по-добро обяснение, много ми харесва.

      Отговор
    • Корнелия 27. Юни 2022, 12: 34

      Може и така да е, но аз си мисля, че винаги хората са тези, които по някаква причина са обвинявани, че сами са си виновни за всичко!И така седят нещата при тези, които се отнасят зле с другите!Ако наистина имаше такова нещо като карма, бих изпитал в моята среда, че тези, които продължават да те нараняват, понякога биват наказвани! Не вярвам в това! Просто хората със сърце правят много за другите, накрая винаги не получавате нищо и глупавите са!Да убеждаваш някого, че сам си е виновен, според мен е злонамерено, особено в случая на хора, които се справят много зле и които не могат да се справят!

      Отговор
    • Джесика Шлидерман 15. Март 2024, 19: 29

      Няма случайни неща, за всичко, което е! Защото зад него стои божественият план, който е валиден за всички, живеещи във Вселената, всъщност играят по-скоро подчинена роля, тъй като те имат отрицателни конотации и се прилагат само в нашия свят на илюзията. Има положителен план за всичко, което съществува. и следователно няма случайности!

      Отговор
    Джесика Шлидерман 15. Март 2024, 19: 29

    Няма случайни неща, за всичко, което е! Защото зад него стои божественият план, който е валиден за всички, живеещи във Вселената, всъщност играят по-скоро подчинена роля, тъй като те имат отрицателни конотации и се прилагат само в нашия свят на илюзията. Има положителен план за всичко, което съществува. и следователно няма случайности!

    Отговор
    • Храносмилателни пробиотици 25. May 2019, 18: 13

      Вашият стил е наистина уникален в сравнение с други хора, от които съм чел неща.
      Много благодаря, че публикувате, когато имате възможност, предполагам, че просто ще го направя
      отбележи тази страница.

      Отговор
    • Катрин Бейер 10. Април 2021, 10: 10

      Откъде черпите това прозрение? Винаги съм мислил и живял позитивно, другите са ми се възхищавали за това. И все пак се разболях? Как се вписва това във вашия модел?

      Отговор
    • Моника Физел 22. Април 2021, 10: 46

      Страхотен доклад, ЕМ прави много неща по-ясни

      Отговор
    • Волфганг 2. Юли 2021, 0: 13

      Здравейте,

      Мисля, че самото изявление всъщност е много добро, което е написано по тази тема. Но има малък проблем. И аз не вярвам в съвпадението, наистина не може да има такова нещо. Разбира се, че искам да оформя живота си по такъв начин, че наистина да си струва да живея за мен. Но изявлението: Всеки е архитект на собственото си богатство, намирам за малко подозрително.
      В ситуации като война, глад, преследване, изтезания и т.н., как мога да оформя живота си по такъв начин, че все още да мога да бъда удовлетворен и щастлив. Човек не може срещу
      се бори с причинно-следствената връзка на живота и колкото и позитивно да мисли и планира живота си. Защото тогава бих могъл да кажа: не искам да умирам, да страдам и т.н. Само от мислите не мога да променя тези неща. Тази власт над тези неща не е дадена на никое човешко същество. Не съм особено религиозен човек, но Библията (не църквата!!!) учи, както в Новия, така и в Стария завет, че тази власт не му е дадена нарочно от Бог. Човекът винаги го е търсил, но както историята на Библията доказва, това е било осъждано от Бог отново и отново в ужасни присъди (тези присъди и техните места или Находките са доказани в много (не всички) случаи, дори от независими археолози и историци. Причината за тези Божии присъди вероятно е, че ако някой иска да доминира над тази сила и да бъде господар на собствения си живот, това се разглежда като незаконно нарушение на проникването и провидението в сферата на Божия Дух. Това доведе и до изгонването от рая. Ето защо естествено се питам доколко човекът има сила или има възможността наистина да бъде архитект на своето богатство. Аз самият никога не съм се предавал на несигурността на ума си, но продължавам да търся знание и истина. Дори и да се стремя към добро, пак могат да ми се случат лоши неща, това е доказано от опита на много съзнателно мислещи хора, а също и велики умове и мислители, живели преди мен. Дори те трябваше да признаят, че не са в състояние да променят тези неща, въпреки положителното си отношение. Не мисля, че никое гладуващо дете иска да гладува и да умре от това. Но без външна помощ то няма да може да оцелее, независимо колко и колко често е имало положително мислене. какво искаш в тази ситуация. Също така няма смисъл да казваме, че само хората са виновни за цялото това нещастие или има отговорността да промени тези условия. Защото какво очаквате от хората, които с чиста съвест доведоха до тези условия? Бог също изглежда позволява това, защото иначе тези неща щяха да се променят, защото никой не обича да страда. И тогава да кажеш: Добре, ти не можеш да промениш тези неща, но можеш да промениш отношението си към тях, аз също не мисля, че е правилно, защото в този момент на слабост, мъка и болка, как това трябва да е възможно или възможно? да бъде осъществимо? Подобни мнения обаче често се изказват от хора, които никога не са попадали в подобна ситуация и които знаят това само на теория, без да имат личен опит, както аз лично съм го изпитал. Защото през повечето време, когато се нуждаете от помощта на вашите събратя, вие трагично осъзнавате кои са вашите истински приятели и кой сте всъщност. бях и изпитвам само чувство на безпомощност, слабост и просто гняв и разочарование от този живот, който, поне аз, никога не съм избирал доброволно. В това съм сигурен, въпреки цялото самоизследване. Често обаче такива изявления се правят и от хора, например, че човек може да промени живота си както иска, направени от хора, страдащи от тези извънредни ситуации, които искат да печелят пари и всякакви съмнителни курсове, срещи и т.н. искате да продадете. Това е съвет от хора, които никога не са преживявали подобни ситуации и всъщност не знаят за какво говорят. И ако тогава не работи, добре, тогава просто не сте имали достатъчно положителна енергия и вяра и би било най-добре да резервирате допълнителен курс веднага. Така нареченото „евангелие на просперитета“, което по ирония на съдбата беше преподавано от атеисти в началото на този век и което произхожда от САЩ, е още едно доказателство за глупостта и арогантността на някои „свободни духове“ и гурута. Въпреки това, като цяло смятам, че този доклад е много добър, но мисля, че има граници, които хората не могат или не могат да преместят. трябва, без да си навредите.

      Отговор
    • Инес Щернкопф 28. Юли 2021, 21: 24

      В живота има ситуации, напр. Война, концентрационни лагери, болести... положителните мисли вече не помагат. Или имате зъл шеф, който превръща работния ви живот в ад... Вие не винаги контролирате качеството си на живот. Този пост е нелогичен, съжалявам

      Отговор
    • Карин 31. Август 2021, 15: 59

      Намирам този пост за нелогичен в най-малката степен. Точно така е. Понякога отнема известно време, за да разберете това, но когато започнете да се събуждате, всичко изведнъж придобива идеален смисъл. Съпругът ми и аз сме много болни. И въпреки всички прогнози, ние все още сме живи и се справяме сравнително добре. Срещнахме се преди повече от 20 години и дълго време си мислех защо този човек. Днес знам. Трябва да си помагаме и да се подкрепяме и това ни е добре. Вселената винаги търси най-лесния начин. Мнозина сега ще си помислят, о, и защо и двамата трябваше да се разболеят и то с почти една и съща болест? Да, съпругът ми никога нямаше да има толкова разбиране към мен, ако не се беше заразил с тази болест. И щях да изживея пълноценно моя синдром на помощник, ако не бях забавен от собствената си болест. всичко има смисъл

      Отговор
    • Кони Льофлър 6. Октомври 2021, 21: 32

      Няма да има по-добро обяснение, много ми харесва.

      Отговор
    • Корнелия 27. Юни 2022, 12: 34

      Може и така да е, но аз си мисля, че винаги хората са тези, които по някаква причина са обвинявани, че сами са си виновни за всичко!И така седят нещата при тези, които се отнасят зле с другите!Ако наистина имаше такова нещо като карма, бих изпитал в моята среда, че тези, които продължават да те нараняват, понякога биват наказвани! Не вярвам в това! Просто хората със сърце правят много за другите, накрая винаги не получавате нищо и глупавите са!Да убеждаваш някого, че сам си е виновен, според мен е злонамерено, особено в случая на хора, които се справят много зле и които не могат да се справят!

      Отговор
    • Джесика Шлидерман 15. Март 2024, 19: 29

      Няма случайни неща, за всичко, което е! Защото зад него стои божественият план, който е валиден за всички, живеещи във Вселената, всъщност играят по-скоро подчинена роля, тъй като те имат отрицателни конотации и се прилагат само в нашия свят на илюзията. Има положителен план за всичко, което съществува. и следователно няма случайности!

      Отговор
    Джесика Шлидерман 15. Март 2024, 19: 29

    Няма случайни неща, за всичко, което е! Защото зад него стои божественият план, който е валиден за всички, живеещи във Вселената, всъщност играят по-скоро подчинена роля, тъй като те имат отрицателни конотации и се прилагат само в нашия свят на илюзията. Има положителен план за всичко, което съществува. и следователно няма случайности!

    Отговор
    • Храносмилателни пробиотици 25. May 2019, 18: 13

      Вашият стил е наистина уникален в сравнение с други хора, от които съм чел неща.
      Много благодаря, че публикувате, когато имате възможност, предполагам, че просто ще го направя
      отбележи тази страница.

      Отговор
    • Катрин Бейер 10. Април 2021, 10: 10

      Откъде черпите това прозрение? Винаги съм мислил и живял позитивно, другите са ми се възхищавали за това. И все пак се разболях? Как се вписва това във вашия модел?

      Отговор
    • Моника Физел 22. Април 2021, 10: 46

      Страхотен доклад, ЕМ прави много неща по-ясни

      Отговор
    • Волфганг 2. Юли 2021, 0: 13

      Здравейте,

      Мисля, че самото изявление всъщност е много добро, което е написано по тази тема. Но има малък проблем. И аз не вярвам в съвпадението, наистина не може да има такова нещо. Разбира се, че искам да оформя живота си по такъв начин, че наистина да си струва да живея за мен. Но изявлението: Всеки е архитект на собственото си богатство, намирам за малко подозрително.
      В ситуации като война, глад, преследване, изтезания и т.н., как мога да оформя живота си по такъв начин, че все още да мога да бъда удовлетворен и щастлив. Човек не може срещу
      се бори с причинно-следствената връзка на живота и колкото и позитивно да мисли и планира живота си. Защото тогава бих могъл да кажа: не искам да умирам, да страдам и т.н. Само от мислите не мога да променя тези неща. Тази власт над тези неща не е дадена на никое човешко същество. Не съм особено религиозен човек, но Библията (не църквата!!!) учи, както в Новия, така и в Стария завет, че тази власт не му е дадена нарочно от Бог. Човекът винаги го е търсил, но както историята на Библията доказва, това е било осъждано от Бог отново и отново в ужасни присъди (тези присъди и техните места или Находките са доказани в много (не всички) случаи, дори от независими археолози и историци. Причината за тези Божии присъди вероятно е, че ако някой иска да доминира над тази сила и да бъде господар на собствения си живот, това се разглежда като незаконно нарушение на проникването и провидението в сферата на Божия Дух. Това доведе и до изгонването от рая. Ето защо естествено се питам доколко човекът има сила или има възможността наистина да бъде архитект на своето богатство. Аз самият никога не съм се предавал на несигурността на ума си, но продължавам да търся знание и истина. Дори и да се стремя към добро, пак могат да ми се случат лоши неща, това е доказано от опита на много съзнателно мислещи хора, а също и велики умове и мислители, живели преди мен. Дори те трябваше да признаят, че не са в състояние да променят тези неща, въпреки положителното си отношение. Не мисля, че никое гладуващо дете иска да гладува и да умре от това. Но без външна помощ то няма да може да оцелее, независимо колко и колко често е имало положително мислене. какво искаш в тази ситуация. Също така няма смисъл да казваме, че само хората са виновни за цялото това нещастие или има отговорността да промени тези условия. Защото какво очаквате от хората, които с чиста съвест доведоха до тези условия? Бог също изглежда позволява това, защото иначе тези неща щяха да се променят, защото никой не обича да страда. И тогава да кажеш: Добре, ти не можеш да промениш тези неща, но можеш да промениш отношението си към тях, аз също не мисля, че е правилно, защото в този момент на слабост, мъка и болка, как това трябва да е възможно или възможно? да бъде осъществимо? Подобни мнения обаче често се изказват от хора, които никога не са попадали в подобна ситуация и които знаят това само на теория, без да имат личен опит, както аз лично съм го изпитал. Защото през повечето време, когато се нуждаете от помощта на вашите събратя, вие трагично осъзнавате кои са вашите истински приятели и кой сте всъщност. бях и изпитвам само чувство на безпомощност, слабост и просто гняв и разочарование от този живот, който, поне аз, никога не съм избирал доброволно. В това съм сигурен, въпреки цялото самоизследване. Често обаче такива изявления се правят и от хора, например, че човек може да промени живота си както иска, направени от хора, страдащи от тези извънредни ситуации, които искат да печелят пари и всякакви съмнителни курсове, срещи и т.н. искате да продадете. Това е съвет от хора, които никога не са преживявали подобни ситуации и всъщност не знаят за какво говорят. И ако тогава не работи, добре, тогава просто не сте имали достатъчно положителна енергия и вяра и би било най-добре да резервирате допълнителен курс веднага. Така нареченото „евангелие на просперитета“, което по ирония на съдбата беше преподавано от атеисти в началото на този век и което произхожда от САЩ, е още едно доказателство за глупостта и арогантността на някои „свободни духове“ и гурута. Въпреки това, като цяло смятам, че този доклад е много добър, но мисля, че има граници, които хората не могат или не могат да преместят. трябва, без да си навредите.

      Отговор
    • Инес Щернкопф 28. Юли 2021, 21: 24

      В живота има ситуации, напр. Война, концентрационни лагери, болести... положителните мисли вече не помагат. Или имате зъл шеф, който превръща работния ви живот в ад... Вие не винаги контролирате качеството си на живот. Този пост е нелогичен, съжалявам

      Отговор
    • Карин 31. Август 2021, 15: 59

      Намирам този пост за нелогичен в най-малката степен. Точно така е. Понякога отнема известно време, за да разберете това, но когато започнете да се събуждате, всичко изведнъж придобива идеален смисъл. Съпругът ми и аз сме много болни. И въпреки всички прогнози, ние все още сме живи и се справяме сравнително добре. Срещнахме се преди повече от 20 години и дълго време си мислех защо този човек. Днес знам. Трябва да си помагаме и да се подкрепяме и това ни е добре. Вселената винаги търси най-лесния начин. Мнозина сега ще си помислят, о, и защо и двамата трябваше да се разболеят и то с почти една и съща болест? Да, съпругът ми никога нямаше да има толкова разбиране към мен, ако не се беше заразил с тази болест. И щях да изживея пълноценно моя синдром на помощник, ако не бях забавен от собствената си болест. всичко има смисъл

      Отговор
    • Кони Льофлър 6. Октомври 2021, 21: 32

      Няма да има по-добро обяснение, много ми харесва.

      Отговор
    • Корнелия 27. Юни 2022, 12: 34

      Може и така да е, но аз си мисля, че винаги хората са тези, които по някаква причина са обвинявани, че сами са си виновни за всичко!И така седят нещата при тези, които се отнасят зле с другите!Ако наистина имаше такова нещо като карма, бих изпитал в моята среда, че тези, които продължават да те нараняват, понякога биват наказвани! Не вярвам в това! Просто хората със сърце правят много за другите, накрая винаги не получавате нищо и глупавите са!Да убеждаваш някого, че сам си е виновен, според мен е злонамерено, особено в случая на хора, които се справят много зле и които не могат да се справят!

      Отговор
    • Джесика Шлидерман 15. Март 2024, 19: 29

      Няма случайни неща, за всичко, което е! Защото зад него стои божественият план, който е валиден за всички, живеещи във Вселената, всъщност играят по-скоро подчинена роля, тъй като те имат отрицателни конотации и се прилагат само в нашия свят на илюзията. Има положителен план за всичко, което съществува. и следователно няма случайности!

      Отговор
    Джесика Шлидерман 15. Март 2024, 19: 29

    Няма случайни неща, за всичко, което е! Защото зад него стои божественият план, който е валиден за всички, живеещи във Вселената, всъщност играят по-скоро подчинена роля, тъй като те имат отрицателни конотации и се прилагат само в нашия свят на илюзията. Има положителен план за всичко, което съществува. и следователно няма случайности!

    Отговор
    • Храносмилателни пробиотици 25. May 2019, 18: 13

      Вашият стил е наистина уникален в сравнение с други хора, от които съм чел неща.
      Много благодаря, че публикувате, когато имате възможност, предполагам, че просто ще го направя
      отбележи тази страница.

      Отговор
    • Катрин Бейер 10. Април 2021, 10: 10

      Откъде черпите това прозрение? Винаги съм мислил и живял позитивно, другите са ми се възхищавали за това. И все пак се разболях? Как се вписва това във вашия модел?

      Отговор
    • Моника Физел 22. Април 2021, 10: 46

      Страхотен доклад, ЕМ прави много неща по-ясни

      Отговор
    • Волфганг 2. Юли 2021, 0: 13

      Здравейте,

      Мисля, че самото изявление всъщност е много добро, което е написано по тази тема. Но има малък проблем. И аз не вярвам в съвпадението, наистина не може да има такова нещо. Разбира се, че искам да оформя живота си по такъв начин, че наистина да си струва да живея за мен. Но изявлението: Всеки е архитект на собственото си богатство, намирам за малко подозрително.
      В ситуации като война, глад, преследване, изтезания и т.н., как мога да оформя живота си по такъв начин, че все още да мога да бъда удовлетворен и щастлив. Човек не може срещу
      се бори с причинно-следствената връзка на живота и колкото и позитивно да мисли и планира живота си. Защото тогава бих могъл да кажа: не искам да умирам, да страдам и т.н. Само от мислите не мога да променя тези неща. Тази власт над тези неща не е дадена на никое човешко същество. Не съм особено религиозен човек, но Библията (не църквата!!!) учи, както в Новия, така и в Стария завет, че тази власт не му е дадена нарочно от Бог. Човекът винаги го е търсил, но както историята на Библията доказва, това е било осъждано от Бог отново и отново в ужасни присъди (тези присъди и техните места или Находките са доказани в много (не всички) случаи, дори от независими археолози и историци. Причината за тези Божии присъди вероятно е, че ако някой иска да доминира над тази сила и да бъде господар на собствения си живот, това се разглежда като незаконно нарушение на проникването и провидението в сферата на Божия Дух. Това доведе и до изгонването от рая. Ето защо естествено се питам доколко човекът има сила или има възможността наистина да бъде архитект на своето богатство. Аз самият никога не съм се предавал на несигурността на ума си, но продължавам да търся знание и истина. Дори и да се стремя към добро, пак могат да ми се случат лоши неща, това е доказано от опита на много съзнателно мислещи хора, а също и велики умове и мислители, живели преди мен. Дори те трябваше да признаят, че не са в състояние да променят тези неща, въпреки положителното си отношение. Не мисля, че никое гладуващо дете иска да гладува и да умре от това. Но без външна помощ то няма да може да оцелее, независимо колко и колко често е имало положително мислене. какво искаш в тази ситуация. Също така няма смисъл да казваме, че само хората са виновни за цялото това нещастие или има отговорността да промени тези условия. Защото какво очаквате от хората, които с чиста съвест доведоха до тези условия? Бог също изглежда позволява това, защото иначе тези неща щяха да се променят, защото никой не обича да страда. И тогава да кажеш: Добре, ти не можеш да промениш тези неща, но можеш да промениш отношението си към тях, аз също не мисля, че е правилно, защото в този момент на слабост, мъка и болка, как това трябва да е възможно или възможно? да бъде осъществимо? Подобни мнения обаче често се изказват от хора, които никога не са попадали в подобна ситуация и които знаят това само на теория, без да имат личен опит, както аз лично съм го изпитал. Защото през повечето време, когато се нуждаете от помощта на вашите събратя, вие трагично осъзнавате кои са вашите истински приятели и кой сте всъщност. бях и изпитвам само чувство на безпомощност, слабост и просто гняв и разочарование от този живот, който, поне аз, никога не съм избирал доброволно. В това съм сигурен, въпреки цялото самоизследване. Често обаче такива изявления се правят и от хора, например, че човек може да промени живота си както иска, направени от хора, страдащи от тези извънредни ситуации, които искат да печелят пари и всякакви съмнителни курсове, срещи и т.н. искате да продадете. Това е съвет от хора, които никога не са преживявали подобни ситуации и всъщност не знаят за какво говорят. И ако тогава не работи, добре, тогава просто не сте имали достатъчно положителна енергия и вяра и би било най-добре да резервирате допълнителен курс веднага. Така нареченото „евангелие на просперитета“, което по ирония на съдбата беше преподавано от атеисти в началото на този век и което произхожда от САЩ, е още едно доказателство за глупостта и арогантността на някои „свободни духове“ и гурута. Въпреки това, като цяло смятам, че този доклад е много добър, но мисля, че има граници, които хората не могат или не могат да преместят. трябва, без да си навредите.

      Отговор
    • Инес Щернкопф 28. Юли 2021, 21: 24

      В живота има ситуации, напр. Война, концентрационни лагери, болести... положителните мисли вече не помагат. Или имате зъл шеф, който превръща работния ви живот в ад... Вие не винаги контролирате качеството си на живот. Този пост е нелогичен, съжалявам

      Отговор
    • Карин 31. Август 2021, 15: 59

      Намирам този пост за нелогичен в най-малката степен. Точно така е. Понякога отнема известно време, за да разберете това, но когато започнете да се събуждате, всичко изведнъж придобива идеален смисъл. Съпругът ми и аз сме много болни. И въпреки всички прогнози, ние все още сме живи и се справяме сравнително добре. Срещнахме се преди повече от 20 години и дълго време си мислех защо този човек. Днес знам. Трябва да си помагаме и да се подкрепяме и това ни е добре. Вселената винаги търси най-лесния начин. Мнозина сега ще си помислят, о, и защо и двамата трябваше да се разболеят и то с почти една и съща болест? Да, съпругът ми никога нямаше да има толкова разбиране към мен, ако не се беше заразил с тази болест. И щях да изживея пълноценно моя синдром на помощник, ако не бях забавен от собствената си болест. всичко има смисъл

      Отговор
    • Кони Льофлър 6. Октомври 2021, 21: 32

      Няма да има по-добро обяснение, много ми харесва.

      Отговор
    • Корнелия 27. Юни 2022, 12: 34

      Може и така да е, но аз си мисля, че винаги хората са тези, които по някаква причина са обвинявани, че сами са си виновни за всичко!И така седят нещата при тези, които се отнасят зле с другите!Ако наистина имаше такова нещо като карма, бих изпитал в моята среда, че тези, които продължават да те нараняват, понякога биват наказвани! Не вярвам в това! Просто хората със сърце правят много за другите, накрая винаги не получавате нищо и глупавите са!Да убеждаваш някого, че сам си е виновен, според мен е злонамерено, особено в случая на хора, които се справят много зле и които не могат да се справят!

      Отговор
    • Джесика Шлидерман 15. Март 2024, 19: 29

      Няма случайни неща, за всичко, което е! Защото зад него стои божественият план, който е валиден за всички, живеещи във Вселената, всъщност играят по-скоро подчинена роля, тъй като те имат отрицателни конотации и се прилагат само в нашия свят на илюзията. Има положителен план за всичко, което съществува. и следователно няма случайности!

      Отговор
    Джесика Шлидерман 15. Март 2024, 19: 29

    Няма случайни неща, за всичко, което е! Защото зад него стои божественият план, който е валиден за всички, живеещи във Вселената, всъщност играят по-скоро подчинена роля, тъй като те имат отрицателни конотации и се прилагат само в нашия свят на илюзията. Има положителен план за всичко, което съществува. и следователно няма случайности!

    Отговор
    • Храносмилателни пробиотици 25. May 2019, 18: 13

      Вашият стил е наистина уникален в сравнение с други хора, от които съм чел неща.
      Много благодаря, че публикувате, когато имате възможност, предполагам, че просто ще го направя
      отбележи тази страница.

      Отговор
    • Катрин Бейер 10. Април 2021, 10: 10

      Откъде черпите това прозрение? Винаги съм мислил и живял позитивно, другите са ми се възхищавали за това. И все пак се разболях? Как се вписва това във вашия модел?

      Отговор
    • Моника Физел 22. Април 2021, 10: 46

      Страхотен доклад, ЕМ прави много неща по-ясни

      Отговор
    • Волфганг 2. Юли 2021, 0: 13

      Здравейте,

      Мисля, че самото изявление всъщност е много добро, което е написано по тази тема. Но има малък проблем. И аз не вярвам в съвпадението, наистина не може да има такова нещо. Разбира се, че искам да оформя живота си по такъв начин, че наистина да си струва да живея за мен. Но изявлението: Всеки е архитект на собственото си богатство, намирам за малко подозрително.
      В ситуации като война, глад, преследване, изтезания и т.н., как мога да оформя живота си по такъв начин, че все още да мога да бъда удовлетворен и щастлив. Човек не може срещу
      се бори с причинно-следствената връзка на живота и колкото и позитивно да мисли и планира живота си. Защото тогава бих могъл да кажа: не искам да умирам, да страдам и т.н. Само от мислите не мога да променя тези неща. Тази власт над тези неща не е дадена на никое човешко същество. Не съм особено религиозен човек, но Библията (не църквата!!!) учи, както в Новия, така и в Стария завет, че тази власт не му е дадена нарочно от Бог. Човекът винаги го е търсил, но както историята на Библията доказва, това е било осъждано от Бог отново и отново в ужасни присъди (тези присъди и техните места или Находките са доказани в много (не всички) случаи, дори от независими археолози и историци. Причината за тези Божии присъди вероятно е, че ако някой иска да доминира над тази сила и да бъде господар на собствения си живот, това се разглежда като незаконно нарушение на проникването и провидението в сферата на Божия Дух. Това доведе и до изгонването от рая. Ето защо естествено се питам доколко човекът има сила или има възможността наистина да бъде архитект на своето богатство. Аз самият никога не съм се предавал на несигурността на ума си, но продължавам да търся знание и истина. Дори и да се стремя към добро, пак могат да ми се случат лоши неща, това е доказано от опита на много съзнателно мислещи хора, а също и велики умове и мислители, живели преди мен. Дори те трябваше да признаят, че не са в състояние да променят тези неща, въпреки положителното си отношение. Не мисля, че никое гладуващо дете иска да гладува и да умре от това. Но без външна помощ то няма да може да оцелее, независимо колко и колко често е имало положително мислене. какво искаш в тази ситуация. Също така няма смисъл да казваме, че само хората са виновни за цялото това нещастие или има отговорността да промени тези условия. Защото какво очаквате от хората, които с чиста съвест доведоха до тези условия? Бог също изглежда позволява това, защото иначе тези неща щяха да се променят, защото никой не обича да страда. И тогава да кажеш: Добре, ти не можеш да промениш тези неща, но можеш да промениш отношението си към тях, аз също не мисля, че е правилно, защото в този момент на слабост, мъка и болка, как това трябва да е възможно или възможно? да бъде осъществимо? Подобни мнения обаче често се изказват от хора, които никога не са попадали в подобна ситуация и които знаят това само на теория, без да имат личен опит, както аз лично съм го изпитал. Защото през повечето време, когато се нуждаете от помощта на вашите събратя, вие трагично осъзнавате кои са вашите истински приятели и кой сте всъщност. бях и изпитвам само чувство на безпомощност, слабост и просто гняв и разочарование от този живот, който, поне аз, никога не съм избирал доброволно. В това съм сигурен, въпреки цялото самоизследване. Често обаче такива изявления се правят и от хора, например, че човек може да промени живота си както иска, направени от хора, страдащи от тези извънредни ситуации, които искат да печелят пари и всякакви съмнителни курсове, срещи и т.н. искате да продадете. Това е съвет от хора, които никога не са преживявали подобни ситуации и всъщност не знаят за какво говорят. И ако тогава не работи, добре, тогава просто не сте имали достатъчно положителна енергия и вяра и би било най-добре да резервирате допълнителен курс веднага. Така нареченото „евангелие на просперитета“, което по ирония на съдбата беше преподавано от атеисти в началото на този век и което произхожда от САЩ, е още едно доказателство за глупостта и арогантността на някои „свободни духове“ и гурута. Въпреки това, като цяло смятам, че този доклад е много добър, но мисля, че има граници, които хората не могат или не могат да преместят. трябва, без да си навредите.

      Отговор
    • Инес Щернкопф 28. Юли 2021, 21: 24

      В живота има ситуации, напр. Война, концентрационни лагери, болести... положителните мисли вече не помагат. Или имате зъл шеф, който превръща работния ви живот в ад... Вие не винаги контролирате качеството си на живот. Този пост е нелогичен, съжалявам

      Отговор
    • Карин 31. Август 2021, 15: 59

      Намирам този пост за нелогичен в най-малката степен. Точно така е. Понякога отнема известно време, за да разберете това, но когато започнете да се събуждате, всичко изведнъж придобива идеален смисъл. Съпругът ми и аз сме много болни. И въпреки всички прогнози, ние все още сме живи и се справяме сравнително добре. Срещнахме се преди повече от 20 години и дълго време си мислех защо този човек. Днес знам. Трябва да си помагаме и да се подкрепяме и това ни е добре. Вселената винаги търси най-лесния начин. Мнозина сега ще си помислят, о, и защо и двамата трябваше да се разболеят и то с почти една и съща болест? Да, съпругът ми никога нямаше да има толкова разбиране към мен, ако не се беше заразил с тази болест. И щях да изживея пълноценно моя синдром на помощник, ако не бях забавен от собствената си болест. всичко има смисъл

      Отговор
    • Кони Льофлър 6. Октомври 2021, 21: 32

      Няма да има по-добро обяснение, много ми харесва.

      Отговор
    • Корнелия 27. Юни 2022, 12: 34

      Може и така да е, но аз си мисля, че винаги хората са тези, които по някаква причина са обвинявани, че сами са си виновни за всичко!И така седят нещата при тези, които се отнасят зле с другите!Ако наистина имаше такова нещо като карма, бих изпитал в моята среда, че тези, които продължават да те нараняват, понякога биват наказвани! Не вярвам в това! Просто хората със сърце правят много за другите, накрая винаги не получавате нищо и глупавите са!Да убеждаваш някого, че сам си е виновен, според мен е злонамерено, особено в случая на хора, които се справят много зле и които не могат да се справят!

      Отговор
    • Джесика Шлидерман 15. Март 2024, 19: 29

      Няма случайни неща, за всичко, което е! Защото зад него стои божественият план, който е валиден за всички, живеещи във Вселената, всъщност играят по-скоро подчинена роля, тъй като те имат отрицателни конотации и се прилагат само в нашия свят на илюзията. Има положителен план за всичко, което съществува. и следователно няма случайности!

      Отговор
    Джесика Шлидерман 15. Март 2024, 19: 29

    Няма случайни неща, за всичко, което е! Защото зад него стои божественият план, който е валиден за всички, живеещи във Вселената, всъщност играят по-скоро подчинена роля, тъй като те имат отрицателни конотации и се прилагат само в нашия свят на илюзията. Има положителен план за всичко, което съществува. и следователно няма случайности!

    Отговор
БодиМелд

Всички реалности са вградени в свещения Аз. Ти си източникът, пътят, истината и животът. Всичко е едно и едно е всичко - Най-високата представа за себе си!